στοιχεια μηχανων ιI

Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών ΕΜΠ

No posts

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Η αξιολόγηση των κ.κ. σπουδαστών στο μάθημα των Στοιχείων Μηχανών ΙΙ πραγματοποιείται με τους ακόλουθους τρόπους:

1. Διαγώνισμα [δ]

Διενεργείται κατά  την  περίοδο των  κανονικών ή επαναληπτικών εξετάσεων που ανακοινώνει η Σχολή και είναι υποχρεωτικό για όλους προκειμένου να περάσουν το μάθημα. Διαρκεί συνήθως μία με μιάμιση ώρα. Εάν κάποιος δεν προσέλθει σε αυτό λαμβάνει βαθμό μαθήματος παύλα (-) ανεξάρτητα αν έχει παραδώσει θέμα και αν έχει συμμετάσχει στην ενδιάμεση εξέταση λαμβάνοντας οποιονδήποτε βαθμό. Ο βαθμός του διαγωνίσματος δεν κατοχυρώνεται για την επόμενη φορά σε περίπτωση που είναι προαγωγικός αλλά η συνολική βαθμολογία είναι μη προαγωγική (πχ. λόγω χαμηλής βαθμολογίας στις εργαστηριακές ασκήσεις).
 

2. Ενδιάμεση εξέταση [Π]

Διενεργείται μία φορά κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και διαρκεί περίπου μία ώρα. Είναι προαιρετική και σ’ αυτήν εξετάζονται οι σπουδαστές στην ύλη που έχουν διδαχθεί έως τότε. Ο βαθμός της ενδιάμεσης εξέτασης μπορεί να μεταφερθεί μόνο μέχρι την επαναληπτική εξέταση του ίδιου ακαδημαϊκού έτους αλλά όχι στο επόμενο.
 

3. Εργαστηριακές ασκήσεις [Ε]

Είναι προαιρετικές και αφορούν στον σχεδιασμό στοιχείων μηχανών και κατασκευών, τον υπολογισμό τους σε κόπωση, όπως και την κατασκευή πρωτότυπου υπό κλίμακα, τον υπολογιστικό και εργαστηριακό έλεγχο του πρωτότυπου και την αποτίμηση/αξιολόγηση των αποτελεσμάτων. Οι σπουδαστές που επιθυμούν να συμμετέχουν το δηλώνουν ενυπόγραφα, προσκομίζοντας αποδεικτικό στοιχείο ταυτότητας σε ειδική κατάσταση και από τη στιγμή που υπογράφουν η βαρύτητα της βαθμολογίας τους σε αυτές υπολογίζεται υποχρεωτικά στον τελικό βαθμό του μαθήματος, τόσο για την κανονική, όσο και για την επαναληπτική εξέταση . Ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων, ο διδάσκων καθορίζει ομάδες εργασίας, οι οποίες παραδίδουν κοινή έκθεση αποτελεσμάτων και εξετάζονται προφορικά. Κατά την προφορική εξέταση θεωρείται ότι όλα τα μέλη της ομάδας γνωρίζουν όλα τα επιμέρους στοιχεία της, ανεξάρτητα αν έχουν κάνει εσωτερικό επιμερισμό εργασιών. Ο βαθμός των εργαστηριακών ασκήσεων δεν μεταφέρεται στο  επόμενο ακαδημαϊκό έτος. Αν κάποιος φοιτητής δεν  προσέλθει στην προφορική εξέταση οιασδήποτε εκ των εργαστηριακών ασκήσεων, ή αποφασίσει να αποσυρθεί από όλες ή κάποιες από αυτές, λαμβάνει βαθμό μηδέν για τις αντίστοιχες ασκήσεις.
 

4. Υπολογιστικό Θέμα [Θ]

Είναι προαιρετικό, πρέπει να δηλωθεί σε συγκεκριμένες ημερομηνίες ενώ περισσότερες πληροφορίες ανακοινώνονται στον διαδικτυακό τόπο του εργαστηρίου.
 

Τελικός Βαθμοσ

Ο τελικός βαθμός του μαθήματος [Β] καθορίζεται από το βαθμό των γραπτών [Δ] και των εργαστηριακών ασκήσεων [Ε] με τους παρακάτω τρόπους:

[Γ] = max( [Δ], 0.8x[Δ]+0.2x[Π] )
 
α’ τρόπος:
[Β] = 0.3x[Θ]+0.3x[Ε]+0.4x[Γ] αν ο σπουδαστής έχει δηλώσει ότι θα εκπονήσει την εργαστηριακή άσκηση και το υπολογιστικό θέμα.
 
β’ τρόπος:
[Β] = 0.3x[Θ]+0.7x[Γ] αν ο σπουδαστής έχει δηλώσει ότι θα εκπονήσει το υπολογιστικό θέμα.
 
γ’ τρόπος:
[Β] = 0.3x[Ε]+0.7x[Γ] αν ο σπουδαστής έχει δηλώσει ότι θα εκπονήσει την εργαστηριακή άσκηση.
 
δ’ τρόπος:
[Β] = [Γ] στην περίπτωση που ο σπουδαστής δεν έχει δηλώσει ούτε την εργαστηριακή άσκηση ούτε το υπολογιστικό θέμα
 

Ημερομηνίες που αφορούν στη διεξαγωγή της ενδιάμεσης εξέτασης, στη διορία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής στα εργαστήρια, στην παράδοσή και στην προφορική εξέτασή τους, θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου στο μάθημα και στον δικτυακό τόπο του μαθήματος.

Σημειώσεις Μαθήματος
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
Προτεινόμενο Σύγγραμμα (Εύδοξος)
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
Ελληνική σχετική βιβλιογραφία
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
Ξενόγλωσση σχετική βιβλιογραφία
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
  • Όνομα,Τίτλος, Εκδόσεις
Εκπαιδευτικο υλικο

ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΑΣΚΗΣΗ Α.1
ΑΣΚΗΣΗ Α.2
ΑΣΚΗΣΗ Α.3
ΑΣΚΗΣΗ Α.4
ΑΣΚΗΣΗ Α.5
ΑΣΚΗΣΗ Α.6
ΑΣΚΗΣΗ Α.7
ΑΣΚΗΣΗ Α.8
ΑΣΚΗΣΗ Α.9
ΑΣΚΗΣΗ Α.10
ΑΣΚΗΣΗ Α.11
ΑΣΚΗΣΗ Α.12
ΑΣΚΗΣΗ Α.13
ΑΣΚΗΣΗ Α.14
ΑΣΚΗΣΗ Α.15
ΑΣΚΗΣΗ Σ.1
ΑΣΚΗΣΗ Σ.2
ΑΣΚΗΣΗ Σ.3
ΑΣΚΗΣΗ Σ.4
ΑΣΚΗΣΗ Σ.5
ΑΣΚΗΣΗ Σ.6
ΑΣΚΗΣΗ Ι.1
ΑΣΚΗΣΗ Ι.2
ΑΣΚΗΣΗ Ι.3
ΑΣΚΗΣΗ Ι.4
ΑΣΚΗΣΗ Κ.1
ΑΣΚΗΣΗ Κ.2
ΑΣΚΗΣΗ Κ.3
ΑΣΚΗΣΗ Κ.4
ΑΣΚΗΣΗ Κ.5
ΑΣΚΗΣΗ Κ.6
ΑΣΚΗΣΗ Κ.7
ΑΣΚΗΣΗ Ε.1
ΑΣΚΗΣΗ Π.1
ΑΣΚΗΣΗ Π.2
ΑΣΚΗΣΗ Π.3
Εργαστηριακή Άσκηση 2014-2015

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ

Στόχος Άσκησης

Στόχος άσκησης

ακαδημαικο ετοσ 20-20

υπολογιστικο θεμα εξαμηνου

Το αντικείμενο του Υπολογιστικού Θέματος περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  • Κείμενο
  • Κείμενο
  • Κείμενο
  • Κείμενο
  • Κείμενο
  • Κείμενο
  • Κείμενο
  • Κείμενο

Κείμενο

Κείμενο

Κείμενο

Κείμενο

Κείμενο

Κείμενο

Κείμενο

Κείμενο

Η διάρθρωση της Τεχνικής Έκθεσης και ο μέγιστος αριθμός σελίδων (εκτός των Παραρτημάτων όπου δεν υπάρχει μέγιστο όριο σελίδων) παρουσιάζονται παρακάτω:

1. Περίληψη

Μέγιστο μήκος 350 λέξεις

Κείμενο

2. Abstract (in English)

Maximum length 350 words

Κείμενο

3. Περιγραφή μηχανολογικής κατασκευής/ μηχανισμού. Κατάρτιση τεχνικών προδιαγραφών.

Μέγιστο μήκος 5 σελίδες

Κείμενο

4. Αξιολόγηση εναλλακτικών κατασκευαστικών λύσεων, Brainstorming κι επιλογή της τελικής λύσης

Μέγιστο μήκος 6 σελίδες

Κείμενο

5. Ανάλυση / προσδιορισμός καταπονήσεων της κατασκευής και σχεδιασμός.

Μέγιστο μήκος 25 σελίδες

Κείμενο

6. Συμπεράσματα – Σχόλια

Μέγιστο μήκος 6 σελίδες

Κείμενο

7. Βιβλιογραφία

Μέγιστο μήκος 1 σελίδα

Κείμενο

Παράρτημα Α

Φάκελος κατασκευαστικών σχεδίων

Περιλαμβάνει τα μηχανολογικά σχέδια που αναφέρονται στις ανωτέρω παραγράφους με όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Εάν χρησιμοποιηθούν έτοιμα υπομνήματα τότε όλα τα πεδία του υπομνήματος θα πρέπει να είναι συμπληρωμένα και όχι απλώς να καταλαμβάνουν χωρίς λόγο χρήσιμο χώρο. Τα σχέδια δεν απαιτείται να είναι τυπωμένα υπό κλίμακα, αλλά πρέπει να είναι ευδιάκριτα τυπωμένα στις αναγκαίες όψεις και τομές είτε σε Α4 είτε σε Α3 που θα διπλωθεί στις διαστάσεις του Α4.

Παράρτημα Β

Προγράμματα Η-Υ. Εξισώσεις. Διάφορα στοιχεία

Εάν γραφούν προγράμματα Η-Υ οι λίστες του προγράμματος θα πρέπει να παρατεθούν στο Παράρτημα αυτό. Επίσης, εάν τυχόν εξισώσεις ή συστήματα εξισώσεων περιλαμβάνουν πολλά βήματα (όχι τετριμμένα) και δεν μπορούν να περιληφθούν στο δεδομένο μέγιστο μήκος σελίδων, μπορούν να συμπεριληφθούν εδώ. Το ίδιο ισχύει για προσομοιώσεις και αναλύσεις (π.χ. στο Matlab, FORTRAN, MathCAD, Solidworks κλπ). Τέλος ό,τι άλλο προκύψει που δεν χωράει στις κυρίως παραγράφους της Έκθεσης και θεωρείται σκόπιμο να συμπεριληφθεί μπορεί να καταχωρηθεί στο παρόν Παράρτημα Β. Δεν συνιστάται να γεμίζονται σελίδες με αντίγραφα καταλόγων εξαρτημάτων και εικόνων από το internet κλπ., αλλά αρκεί η παράθεση της συγκεκριμένης παραγράφου που αφορά το συγκεκριμένο υλικό / ΣΜ και μόνο αν αυτό κρίνεται αναγκαίο.

ΚωδικόςΤελικός Βαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητής8
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
2111643βαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
φοιτητήςβαθμός
Εκτός κατάστασης
φοιτητήςβαθμός